NWP: Meer impact in
het buitenland

Holland branding

Met de slogan 'Let's work together' profileert NWP de Nederlandse Watersector als de partner voor duurzame oplossingen. Speerpunten zijn de thema's 'Water for food", "Enabling Delta Life", en "Water for all". 

NWP biedt de volgende middelen:

  • www.dutchwatersector.com: internationale website van en voor de watersector. Dankzij de actuele journalistieke content trekt de website 15.000 internationale bezoekers per maand. De site bevat een projectengallery die toonaangevende Nederlandse expertise in internationale projecten laat zien. U kunt uw persberichten en projectinformatie sturen naar: info@dutchwatersector.com.  
  • Internationale nieuwsbrief Dutchwatersector.com: Maandelijks verschijnt een nieuwsbrief van Dutchwatersector.com die het internationale publiek informeert over de activiteiten van de Nederlandse watersector. U kunt zich aanmelden via www.dutchwatersector.com
  • Dutch Water Sector: Gouden gids voor de Nederlandse watersector, verschijnt een keer per twee jaar. De gids wordt uitgegeven door Bèta Publishers, NWP verzorgt de redactie en verspreiding via ambassades en beurzen. Deze papieren uitgave kunt u bestellen via info@nwp.nl.
  • 'Water in a Changing World': Korte videoclip over de Nederlandse watersector, bedoeld om internationale presentaties kracht bij te zetten. De video enthousiasmeert en geeft in drie minuten een indruk van alle aspecten van de Nederlandse watersector. Het aspect van samenwerking staat centraal. Hij is internationaal getest en wordt goed gewaardeerd. De video is er in het Engels, Chinees, Spaans, Thais en Arabisch. U kunt de video hier bekijken. 
  • "Made in Holland - Water": Internationale brochure die de bovengenoemde speerpunten belicht.
  • Voor leden van NWP is het mogelijk om ondersteuning op maat te vragen. NWP heeft veel ervaring in het vervaardigen van internationale publicaties en kan u adviseren over beeldmateriaal, basisteksten etc. Voor meer informatie: c.boomsma@nwp.nl